maandag 31 mei 2010

Dikke pret




Goedemorgen allemaal,
Ik heb vandaag lekker een dagje voor mezelf. Dus ik dacht eerst even de layout plaatsen die ik
gisteravond heb afgemaakt. Joeri heeft (2,5 jaar geleden, ja zover loop ik nog achter) een verjaardagsfeestje van zijn nichtje gehad in speelparadijs PlayCity. Hij genoot enorm (dat zie je wel aan de foto's), dus hier wilde ik natuurlijk een leuke LO van maken.
Ik heb hem fleurig en speels gemaakt, dat past wel goed bij de foto's.
Helaas krijg ik de LO niet zo mooi op de foto. In het echt is hij mooier.
Ik heb er nu al zoveel foto's van gemaakt dat ik er nu wel klaar mee ben, zonde van mijn tijd.
Ooh ja, ik heb de strookjes bewaard....het papier is van MME..So Sophie never enough Daring Dot Paper en MME So Sophie Brothers & Sisters Petite Blue Floral Paper.
Ik ga nu even bezig met een kaartje waar ik al aan begonnen ben. Fijne dag allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia, Leuke LO weer! Heel vrolijk ziet het er uit.
    Ik heb ook weer een LO af en zal het vanavond even op mijn blog plaatsen. Toch weer heel leuk om te doen! En zo raak ik nog eens een beetje door mijn papier heen ;-)
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Patricia

    Wat een leuke LO, mooi en speels gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen