donderdag 10 juni 2010

My Boy












hoi hoi, hier ben ik eindelijk weer. Ik heb erg drukke dagen gehad, en dus weinig tijd om te scrappen. Maar elk vrij minuutje die ik had heb ik gewerkt aan deze layout. Ik vind hem zelf erg mooi geworden. Lekker stoer...past goed bij de foto's. Het papier is van My Mind's Eye Little Boy Blue. Een prachtige lijn vind ik..en ook helemaal mijn kleuren. De letters heb ik overgetekend en uitgeknipt op stoer ribbelpapier. Ik heb ze ook geinkt (net als de rest) omdat knippen toch nooit zo heel netjes wordt. Verder wat stempels gebuikt en stoere eyelets.
De rechterpagina was een sketch, maar uiteindelijk is hij toch nog heel anders geworden.
Fijne avond allemaal.
Groetjes Patricia




4 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia, Wat een mooie LO heb je weer gemaakt zeg! Erg leuke foto's ook, inderdaad lekker stoer. Het papier is er heel mooi bij en ik vind die letters echt een heel leuk idee.
    Top! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Patricia
    Stoer! Wat een ontzettende leuke layout, en mooi papier!
    De label is ook erg gaaf!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig zeg! Heel stoer inderdaad, daar hou ik wel van (heb zelf 2 jongens, lol). Het papier van MME is super, zoals meestal :-)
    Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog, daar word ik blij van!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan
    ik vind het altijd moeilijk om een spread te maken ,maar die van jou is echt geweldig

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen