zondag 22 augustus 2010

eendjes voeren




Hoi hoi, hier ben ik dan met weer een layout. Heerlijk om dit te maken. Ik heb nog zoveel foto's liggen die ik weg wil scrappen. Ik weet zoals gebruikelijk niet van welke lijn dit papier is.
Ik vond het in ieder geval heel erg mooi. De groene srookjes horen er niet bij. Die had ik nog liggen van een hele tijd geleden. Toevallig dat ze er heel mooi bij kleuren.
Vanavond ga ik denk ik maar weer aan een layout beginnen. Ik heb de smaak nu te pakken.
Fijne avond en heel veel knutselplezier.
Groetjes Patricia

4 opmerkingen:

  1. Superschattig weer Patricia! Echt heel lief deze foto's van Niels. Ik vind je LO erg mooi geworden, mooi van kleur inderdaad! Je hebt de smaak weer helemaal te pakken volgens mij. Ben heel benieuwd naar je volgende creatie. Groetjes en tot snel. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Patricia! Prachtig gemaakt. Ja, je foto's wegscrappen geeft een heerlijk opgeruimd gevoel :-) Ken jij de site van creativescrappers.blogspot.com ? Die hebben hele leuke sketches, 4 per maand, en je maakt al kans om een prijs te winnen als je 1 van die sketches gebruikt. Iets voor jou misschien?
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, Patricia! Heel mooi papier en een supermooie l.o.!
    Volgende week bij mij?

    BeantwoordenVerwijderen