donderdag 19 augustus 2010

Kusjes




Hoi hoi allemaal. Ik wil jullie even mijn laatste werkje laten zien.
Ik heb een layout gemaakt van Niels, mijn jongste zoontje, toen hij nog een baby was.
Ik heb dit papier laatst gekocht omdat ik het zoooooooo prachtig vond. Die kleuren zijn zo lief.
Sorry, maar ik weet het merk niet meer, ik vergeet steeds de strookjes te bewaren.
Ik hou mijn verhaal even kort, want ik ben ook al met een nieuwe LO bezig die ik eigenlijk ook vanavond of morgen wil afmaken.
Tot gauw allemaal, fijne knutselavond
Groetjes Patricia



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Prachtige foto ook. Ik heb ook al een paar keer met dit papier in m'n hand gestaan, echt super, maar ik vind dat ik al teveel papier in m'n map heb zitten en dat ik eerst moet opmaken ;-) Is het geen My Mind's Eye? Het is in ieder geval mooi!
    Ben benieuwd naar je volgende lo.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Patricia! En zo lief die foto van Niels, echt een schatje. Het papier is echt heel leuk ook en past perfect bij je foto!
    We spreken elkaar snel. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout,ja dit papier vind ook prachtig hele mooie kleuren.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lo heb je gemaakt echt super, en een prachtige foto heb je ervoor gebruikt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen