donderdag 12 augustus 2010

Theesetjes

Hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie, vandaar dat er de afgelopen weken geen creaties op mijn blog hebben gestaan. Het was een heerlijke vakantie, we hebben enorm genoten. We zijn naar Italie geweest, heerlijke camping, heerlijk weer, wat wil je nog meer. Maar mijn handen kriebelden, dus sinds ik thuis ben ben ik weer druk aan de knutsel gegaan. Ik ben voor de vakantie vrijwillig gestopt met werken. Dit besluit is in een zeer korte tijd genomen dus ik had geen tijd om rustig afscheid van mijn collega's te nemen. Morgen zien we elkaar dus heb ik een afscheid cadeautje voor ze gemaakt.


Ik heb een Xenos doosje beplakt met Tilda papier en deze gevuld met een theezakhoudertje en overheerlijke chocolaatjes. Ik heb er een bijpassend theedoosje bij gemaakt gevuld met
4 theezakjes. Alles versierd met bloemen, vlinders, charms en tule.




Voor mijn andere collega heb ik hetzelfde gemaakt maar dan met ander Tilda dessinpapier.
Ooh ik vind dat Tilda papier zo prachtig.




Morgen komen er ook nog 2 ex-collega's van mij en een collega waar ik ongeveer een maand mee heb gewerkt. Ik vind het zo rot dat ik voor hun niets heb, dat ik nog 3 Tilda theedoosjes heb gemaakt. Is iedereen blij toch.....behalve ik....ik heb niets....snik snik.
Ik ben vergeten om een foto van de binnenkant van het theedoosje te maken. Voor de liefhebbers, er staat een voorbeeld van een ander theedoosje die ik pas heb gemaakt een paar pagina's terug op mijn blog.
Fijne dag, Groetjes Patricia






5 opmerkingen:

  1. Ik had ze natuurlijk al 'live' gezien maar ik wil nog even zeggen dat ik ze echt superleuk vindt! Zo mooi van dat Tilda papier en zo'n lief tekstje erop! Helemaal super! We spreken snel even weer een keertje af.Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia

    Superleuk hoor!
    en de theedoosjes zijn geweldig om te maken, ik vind ze geweldig!
    Fijne laatste werkdag!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je terug bent van vakantie! Super dat jullie het fijn hebben gehad. Je hebt prachtige kadootjes gemaakt voor je collega's! Dat Tilda papier is idd heel leuk, heb voor de vakantie ook een blok gekocht, maar dat zit nog onaangebroken in mijn map, moet er maar snel eens iets mee doen, want bij jou ziet het er prachtig uit!
    Tjonge, gestopt met werken, dan heb je nu lekker veel vrije tijd. Kijk je daar naar uit? Ik werk 1 dag in de week en dat vind ik eigenlijk wel genoeg :-)
    Tot de volgende keer!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, ben ik toch wel op je blog gekomen!
    Leuke dingen maak je zeg. En ik maar denken dat je alleen maar lay-outs maakt... Hoe kom ik er ook bij!?!?!
    Maar zeg eens even, ik ben nu echt een leek met die blogs... ;) Hoe krijg ik een leuke achtergrond/lay-out voor mijn blog? en hoe krijg ik alléén mijn naam weergegeven als ik reageer bij iemand op een blog?
    Hoop dat je me kunt helpen.

    Groetjes,
    en tot volgende week bij het zwembad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, Patricia, dit is ook zo leuk! Prachtig papier en afwerking! Met welke lijm plak je dit op? Ik denk dat ik dit idee dan van je overneem, goed?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen