zondag 31 oktober 2010

Award

Hallo allemaal, deze award heb ik net ontvangen van Marion en Mirande.
Ik bedenk me ineens dat ik hem een tijdje terug ook al van Linda had ontvangen.
Ik ben toen helemaal vergeten om dit op mijn blog te plaatsen.
Dus bij deze Linda, Marion en Mirande bedankt!!!
Ik moet nu 5 dingen vertellen die ik leuk vindt....nou daar komt ie:
scrappen, scrappen, scrappen, scrappen en scrappen.....ha ha.
Nee hoor. Ik vind het natuurlijk ook heerlijk om iets met de kinderen te doen en volleyballen doe ik graag.
Ook hoor ik nu een leuke foto te plaatsen, maar deze zien jullie steeds wel langs komen via de layouts die ik maak. Als laatste moet ik deze award doorgeven aan 5 anderen.
Nou wat mij betreft verdient iedereen een award, want wat zie ik een leuke creaties voorbij komen op alle blogs!!
Fijne avond allemaal, Groetjes Patricia

3 opmerkingen:

  1. Hallo Patricia,
    Gefeliciteerd met je award's!
    Leuk om te krijgen, wel verdiend!!
    Ik kom ook graag bij je kijken en ben zo benieuwd wat je binnenkort weer laat zien (-:
    Wel te rusten voor straks,
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia

    nou ik had ook een leuke foto verwacht van een hoedendoos of zo..want die maak je toch voor verjaardagen!!!!...:0))))))
    gefeliciteerd met je award!!
    groetjes thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award, en leuk dat je een kijkje op mijn blog komt nemen.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen