donderdag 9 december 2010

Beterschap








Goedenavond allemaal. Vandaag plaats ik even een snel berichtje. Ik heb net gesport en ben heel erg moe. Maar ik wilde jullie zo graag dit doosje laten zien. Ik heb hem gemaakt voor mijn scrapvriendinnetje die net een operatie achter de rug heeft. De basis van het doosje is van bruine cardstock. Ik heb hem bekleed met mijn favoriete papier (Eline's) en uiteraard heb ik ook haar stempels gebruikt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Bedankt voor het langskomen,
groetjes Patricia


13 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    Ik vind hem echt superleuk! Heel erg bedankt voor dit leuke cadeautje. Ik ben er echt heel blij mee. Het is zooo leuk om eens een keer een scrapcadeautje te krijgen i.p.v. ze alleen maar voor anderen te maken. Merle vond het trouwens ook een leuk maar vooral erg lekker cadeautje. Ik spreek je snel weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia,
    Ik lees dat je dit voor Mirande hebt gemaakt - heel, heel leuk!!!
    Hoe heb je die mooie schulprand gemaakt, gebruik je een stans en een machine (Cuttlebug bv) voor?
    Ik heb de nieuwe stempels uit de Eline's huis serie ook, behalve de vlinderstempel. Die zou ik voor Sinterklaas krijgen, maar was helaas uitverkocht )-:
    Heb je de maten van het doosje zelf bedacht? Ik zou dit namelijk heel graag aan mijn patronen willen toevoegen, als het mag? (-:
    Sorry, klinkt hebberig?

    Ik kom trouwens net thuis. Ben met een vriendin naar Harry Potter 7 geweest - we hadden de hele bioscoop voor ons zelf, dat was gaaf!
    Tot gauw,
    groetjes en alvast een fijn weekend! Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een leuk doosje met inhoud
    Ik vind het altijd knap als iemand zulke doosjes kan maken,ik heb me er nog niet aan gewaagt
    heel erg leuk
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje en ik denk dat je vriendin hier snel van zal opknappen.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw dat is echt een heel erg leuk doosje !
    Ik heb dat papier ook maar nog niks mee gemaakt :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Errug leuk dit doosje Patries, daar zal je vriendin zeker blij mee zijn. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is een prachtig doosje. Ik hou van de kleruencombinatie.
    Bedankt voor de reactie op mijn blog. Het papier dat ik heb gebruikt is van SU
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een fantastisch mooi cadeautje! Ik kan me voorstellen dat Miranda zich al direkt beter voelt met zo'n prachtig en lekker geschenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeaudoosje. Lijkt me erg leuk om te maken. Maar daar moet je toch een , hoe heet zo'n ding, Score Pal voor hebben als ik het goed heb. Daar moet ik me ook eens in verdiepen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee, hij is prachtig geworden.

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend cadeaudoosje Patricia. Heel gaaf om te krijgen en ja dat Eline papier is super mooi he.
    Fijn weekend voor jullie.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er echt onzettend leuk uit! lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Patricia
    Wat een schattig doosje, heel mooi met het papier van Eline, en wat een schattige vlindertjes!
    Heel erg leuk!
    En sorry voor de late reactie....
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen