zaterdag 25 juni 2011

kadootje voor de juf

Hallo allemaal. Ik wil jullie graag het kadootje laten zien wat ik voor de juffen van Niels heb gemaakt. Hij is volgende week voor het laatst op de peuterspeelzaal. (Snif snif...kleintjes worden groot.....). Het zijn 2 ontzettend lieve juffen en ook Joeri heeft tijdens zijn peuterspeelzaaltijd bij hun in de groep gezeten. Ik wilde daarom ook iets speciaals geven. Ik heb een houten tissuebox beplakt en deze aan hun kado gedaan tijdens het evaluatiegesprek.
Ik was vergeten een foto te maken, dus vandaar de foto met inpakfolie (Oeps foutje).







Niels gaat a.s donderdag trakteren. Natuurlijk vind hij het ook leuk om iets aan de juffen te geven. Ik heb deze boompjes gekocht bij de Action. Aan beide boompjes heb ik labeltjes gemaakt met fotootjes van Niels tijdens zijn peuterspeelzaaltijd. (Mirande bedankt voor het leuke idee) De boompjes zijn exact hetzelfde behalve 1 label. Ik heb voor beide juffen een eigen variant met een foto van hun zelf gedaan.

Bij deze boompjes krijgen ze allebei nog een mooie kandelaar voor buiten.

Niels is er helemaal blij mee dat hij dit mag geven......nog een paar nachtjes slapen.

Bedankt weer voor het langskomen. Groetjes Patricia










19 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk gemaakt, fijn dat kinderen het zo goed naar hun zin kunnen heb ben bij zo;n lieve juf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia
    Zooooo leuk!!!! De tissuedoos is echt prachtig, erg mooi! En de boompjes zijn zo lief, leuk met al de labeltjes, daar zijn ze vast heel erg blij mee!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, je tissue box is zoooo mooi! Als Karin ze weer heeft wil ik er ook een! Lijkt me superleuk om te beplakken. Ook je boompjes zijn erg leuk geworden met de labeltjes eraan. het ziet er zo vrolijk uit! Heel mooi gedaan hoor. En ja, ik ben gisteren meteen begonnen met het beplakken van het koffertje! ;-)) Het wordt helemaal leuk en ik hoop het vanavond een beetje af te kunnen maken. Het boekje dat erin komt is al klaar! Je ziet het binnenkort wel. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige kadootjes gemaakt voor de juffen, ik weet zeker dat dat gewaardeerd wordt! En die bomen.........thanks voor het idee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou de kids kunnen voor de dag komen hoor.
    Echt prachtig gedaan.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Patricia,wat een prachtige creaties,vind het doosje superrrrrr.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tissuedoos is prachtig geworden. Is leuk he om te doen. De mijne staat ook nog steeds te pronken op de keukentafel.
    Ook de boompjes zijn leuk geworden. Daar zullen ze zeker blij mee zijn.
    Een fijn weekend nog.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Patricia,
    Nou sluit je dus de peuterspeelzaalperiode af, snif. Ik begrijp dat dit raar voelt. Na de vakantie heb je twee schoolgaande kinderen. Groep 1, wel bijzonder, en nog zo'n leuk en ongedwongen sfeer. Ik heb er fijne herinneringen aan. Onze middelste gaat in september ook naar de middelbaren, oef, het gaat veel te snel. Maar gelukkig, ze zijn gezond. (-:
    De cadeautjes van de jongens zijn super. Hoe kom je aan een houten tissuedoos?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die tissuedozen! Die zullen wel een mooi plekje krijgen bij de juffen! Ook het boompje is heel origineel, dat moeten we onthouden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohhh wat ziet dat er allemaal weer moooooi uit!! Prachtig de romantische tissuedozen!! En de boompjes zijn leuk en lekker vrolijk, wat een goed idee! Erg mooi allemaal weer!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn hele leuke creaties en daar zulen ze vast weer heel blij mee zijn. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi! ik geloof graag dat Niels niet kan wachten om het te geven, leuk!
    Toevallig vandaag ook geknutseld voor de juf.. nog even en dan vakantie!

    Fijne avond..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige cadeaus allemaal voor die juffen. Ik ben nu wel een beetje jaloers dat in niet op de peuterspeelzaal werk. hahaha.
    Het ziet er echt super uit. De boompjes zien er zo lekker vrolijk uit. Dat wordt voor Niels vast een feestje om te geven.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke dingen heb je gemaakt om aan de juffen te geven
    zo zullen ze nog lang aan je kinderen denken
    weer een periode afgesloten nu je jongste ook van de peterspeelzaal af gaat, op naar de volgende stap
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door de plastic folie zie ik een schitterend mooi afgewerkte tissue doos! Er zal zeker een traantje gelaten worden dus die tissues komen al direct van pas ;o)
    Ook het andere cadeautje is prachtig!
    Liefs,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Patricia wat is dit weer knap zeg !
    Ik vind het echt helemaal super wat je daar allemaal geknutseld hebt !
    De juffen zullen wel erg blij zijn met hun prachtige kadootjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Patricia, wat is dit lief, zeg! En nog goed te zien ondanks de folie hoor. Erg schattig! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha die Patricia,
    Je kinders en de leerkrachten mogen blij zijn met zo'n moeder. Altijd leuke kleine attenties geef je aan hun kado. Dit ziet er ook weer super uit en wat leuk die tags met foto's in een boom.
    Tja, kleine kinderen worden groot. Het gaat snel genoeg, dus geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen