zaterdag 22 oktober 2011

celebration

Hoi hoi allemaal, ik wil jullie graag even dit kaartje laten zien. Ik heb hem gemaakt voor mijn scrapvriendinnetje Linda die laatst jarig was en 40 werd (hihi sorry Lin).
Ik heb het kaartje gezien op het blog van Pion. Ik vond het wel een leuk modelletje om te maken.
Het papier heb ik al even liggen en is volgens mij van Kaisercraft.
Ik zie net dat het tekstje linksboven weggevallen is door de flitser. Er staat dus celebration.
Fijn weekend allemaal, groetjes Patricia
















12 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    geweldig mooi en elegant kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Patricia! Serene kleuren die prachtig staan bij dit soort kaartjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig stijlvol kaartje, leuk model! Mooi ook dat je alle kanten hebt gescrapt, heel chique.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, chique kaart! Super mooi gemaakt en een heel romantisch geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje, die wat kleur en stijl helemaal bij Linda past. Mooi model ook!
    Groetjes en een gezellige middag,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Patricia! Heel erg mooi die kleurencombinatie.
    Fijne avond nog.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Patricia, wat heb je weer schitterende creaties gemaakt. Ook deze kaart voor Lin vind ik heel erg mooi. was een weekje naar het ziekenhuis geweest voor een operatie vandaar mijn afwezgheid. Lieve groetjes van ELs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Patricia.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaa, wrijf het er nog maar even in ;-)) Nee, grapje hoor! Ik vond (en vind nog steeds) je kaartje helemaal geweldig! Heel mooi gemaakt, leuk model en prachtige kleuren waar ik echt van hou. Het vintage plaatje erop is ook zo mooi. Nogmaals bedankt Patries! (Het staat nog steeds op de kast hoor, niet erin ;-)) Liefs, Lin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie kaart en alles is weer zo piekfijn afgewerkt!! Knap werk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Patricia,
    Wat een geweldig kaartje. De kleurtjes zijn zooo mooi en het modelletje ga ik ook zeker onthouden. Je bent er zeker in geslaagd om voor Linda een heel origineel kaartje te maken. Super.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen