maandag 10 oktober 2011

It's a girl

Hoi hoi, ik zie dat het al even geleden is dat ik een berichtje heb geplaatst. Ik heb nog genoeg dingen om te laten zien, maar ik moet er echt even voor gaan zitten om foto's te maken enz.
Maar goed, ik heb weer wat. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn neefje en zijn vriendin.
Zij zijn onlangs de gelukkige ouders geworden van hun dochtertje Sofie. Echt een scheetje om te zien...zooo leuk!! Ik heb dit kaartje voor ze gemaakt. Het geboortekaartje was roze met grijs, vandaar dat ik mijn kaartje ook in deze kleuren heb gemaakt.
Marion, bedankt voor het lenen van de klokstans. ik vind hem zooo gaaf.
Ik heb natuurlijk de klok gezet op de geboortetijd, dat is het leuke van deze stans. zo kun je weer een extra detail toevoegen. Bedankt weer voor het langskomen en een fijne avond.
Groetjes Patricia



16 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan met die klok! Lief, schattig kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg met die klok en daarachter een envelopje!
    Daar zullen de kersverse ouders heel blij mee zijn!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,
    Dit is weer een schattig kaartje! Leuk bedacht met de klok en de tag in het zakje. We hebben hier thuis een klok die het niet meer doet. De wijzers staan op de geboortetijd van onze oudste (-;
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patricia,
    Ik heb je kaartje al in het echt mogen bewonderen maar ik blijf het een heel leuk modelletje vinden. En de kleurtjes roze en grijs zijn wel heel erg mooi. Tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een heel mooi kaartje!!!!
    en dan ook nog een kaartje voor de kersverse Opa en Oma...ook in mooi roze...Die mag ook gezien worden hoor!!!( of loop ik nu op de zaken vooruit...*Ü* )
    en wat betreft de planning voor de verbouwing van de badkamer...geen..elke dag doen we een beetje..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie en schattige kaart, heel leuk gedaan met de tijdstip op de klok, Super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gedaan met die stans en dat envelopje.
    de kleurencombinatie vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel erg leuk kaartje Patricia! Super ook met die klok en dat je het dan op de geboortetijd hebt gezet is idd wel een heel erg leuk idee! Mooooooooie kleurtjes ook! Spreek je snel weer! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Patricia,
    wat een toffe kaart !
    Die klok is inderdaad onwijs gaaf !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch een lief kaartje, mooi dat roze/grijs combinatie. En die klokstans is super en zo leuk detail dat je de wijzers op de geboortetijd hebt gedaan. Jaaa, helemaal LEUK!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi

    wat een super mooie kaart

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart....Dat heb je heel mooi gemaakt !!!!!KNAP HOOR.Het klokje maakt het wel heel apart, wat zullen de nieuwe ouders hier blij mee zijn.
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee, wat leuk! En wat goed om de tijd erop te zetten! Ze zijn vast heel blij met het kaartje, je hebt er weer mooie persoonlijke accenten aan gegeven!
    Tot morgen!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gedaan met die stans en dat envelopje.

    groetjes Mnauela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Patricia,
    het stempeltje, dat gaat lukken, een hobbyvriendin heeft het en bezorgt me er een paar afdrukjes van, ik vind het wel jammer dat je het hier niet meer kan kopen !
    Heb het dus wel gevonden op internet maar enkel in Australië te koop en ik krijg de site maar niet geopend.
    Bedankt voor interesse, heel lief !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen