maandag 2 april 2012

45 jaar getrouwd

 Hoi hoi, deze kaart heb ik gemaakt voor de 45 jarige trouwdag van mijn schoonouders.
Zij namen ons gisteren mee uit eten. We hebben lekker gewokt!
Ik heb dit modelletje al eens vaker gemaakt. Het is gewoon een vel van pion wat ik op een bepaalde manier gevouwen heb. Zo komt ook de achterkant van het papier in zicht.


Ik heb het label gemaakt met een nestabilitie die ik van Mirande heb geleend, bedankt!
Ik heb hier een memory stempel opgedaan en ook op de randen heb ik wat swirls gestempeld.
Bovenaan een kreukellintje en een hartjes bedeltje gehangen.
Verder heb ik het kaartje aangekleed met een zelfgemaakt taartkleedje, een vintage plaatje van Pion,
een label van pion, bloemen, een love tekstje en een hartjesrandpons.
 De 45 en het hartje heb ik gemaakt met mijn nieuwste stanzen.


 
Dit keer heb ik het kaartje aan de achterkant niet dichtgeplakt.
Ik heb hem dichtgebonden met touw. Als je dit los haalt, kun 
je het kaartje leuk neerzetten.
Op de achterkant heb ik onze felicitaties geprint en verder wat 
aangekleed met vlindertjes, stempels en ook weer de hartjesrandpons.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt voor het langskomen.

Groetjes Patricia

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Patricia!! Wat laat je weer een prachtig geheel zien, super die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuk met die hartjespons aan de binnenkant. Nog gefeliciteerd ook van mij. Het papier is zo mooi. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd. Je heb deze keer ook weer een prachtige kaart gemaakt. Mooie kleuren en patroon ook zo mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patricia,
    Wat heb je dat leuk opgelost aan de achterkant ook het randje met de hartjespons vind ik echt heel leuk. Ik kan me voorstellen dat je schoonouders heel blij waren met zo'n leuke kaart voor hun 45 jarig huwelijksfeest.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor je schoonouders! Heel leuk modelletje en tof gedaan met het touwtje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Patricia, dat zal zeker gewaardeerd zijn!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Patricia wat heb je toch weer een schitterende kaart gmaakt voor je schoonouders!! Supermooi model, prachtige voor en achterkant!! Topper.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 45 jaar getrouwd, wat een bijzondere dag! Dat verdiend een bijzondere kaart en die heb je zeker gemaakt. Heel mooi, Patricia! Ik vind het papier uitermate geschikt. Maar ook al is het papier nog zo mooi, je moet er toch maar iets van zien te maken. Dat is je (weer) goed gelukt! Altijd mooie dingen hier op je blog! Ik vind het leuk om je volger te zijn!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Inderdaad een erg bijzonder en prachtig model. Je hebt er volgens mij je hele ziel en zaligheid ingelegd....Geweldig mooie details. Hij is SUPER!! Ik blijf ernaar kijken, LOL!! Nog gefeliciteerd met je schoonouders. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart met prachtig papier en heel goed idee om zo allebei de kanten te gebruiken! Prachtig gemaakt en het hartjes randje past er heel mooi bij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Mijn schoonouders zijn ook bijna 45 jaar getrouwd, ideetje dus!
    En dat je de achterkant dichtbindt.... goed plan. Ga ik zeker nog een keer proberen.

    Groetjes!!!
    En ja, we zien elkaar niet zo vaak meer hè... winkel is dicht op donderdag (helaas). Is niets geworden daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat is die mooi zeg. Wat heb je dat leuk gedaan met dat touwtje! Briljant idee. 45 jaar! wat een tijd. Hoop dat wij dat ook halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ook weer mooi gedaan! Daar zijn je schoonouders vast super blij mee. Je maakt echt mooie dingen hoor. Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Patries,
    Hij is super geworden, heel erg mooi!
    Een hele mooie romantische kaart!
    Nog gefeliciteerd met je ouders!
    Tot vanavond!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Patricia,

    Nog gefeliciteerd met je schoonouders.
    Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor hen. Wat zullen ze daar blij mee geweest zijn.
    Ik heb even op je blog rondgekeken, en ik vind dat je hele mooie creaties maak. Ik wil graag je blog blijven volgen, dus ik word gelijk volger van je.

    Ik wens je een goed paasweekend.
    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen