vrijdag 24 augustus 2012

Birdie Darling

Hallo lieve allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve scrapvriendinnetje Marion. Zij was gisteren jarig en daarom heb ik dit kaartje voor haar gemaakt. Ik ken na al die tijd samen scrappen haar smaak wel een beetje.  Ik heb daarom gekozen voor papier van Melissa Frances. Ik vind deze lijn zo lief en zacht met die zoete kleurtjes. Het modelletje heb ik ooit eens gezien en bewaard, leuk om te maken trouwens. Ik houd het kort want ik zit lekker de Voice te kijken. Fijne avond allemaal en tot gauw.

Liefs Patricia










16 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    wat een mooi model heb je gemaakt!! Ik ken het niet, maar het ziet er echt heel gaaf uit zeg!
    En de zachte kleuren zijn heel mooi. Leuk als je iemands smaak kent, kun je iets maken waarvan je weet dat de kleur in elk geval goed is.
    Dus jij kijkt de Voice.....tja, hier met 'grote' mannen in huis is het Top Gear avond.....en dan ga ik dus zitten bloggen.
    Je dacht dat ik ook alweer begonnen was , maar ik werk nu in het Noorden, dus ik begin a.s. dinsdag. Zal wel weer even wennen zijn. Ik heb veel zin, maar gewoon thuis wat aanrommelen is ook heerlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een bijzonder model! En ik vind je vlaggetjes zo leuk ;-)
    Fijn weekend!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Patries, Echt een mooie kaart hoor! Super lief ook deze kleurtjes en Marion vond 'm ook te gek. En.........in het echt is ie nog mooier hoor! ;-))))) Nee zonder gekheid, leuk modelletje, mooi papier en zo een lieve kleurtjes ik ben er gek op. Helaas de Voice niet gekeken je snapt wel waarom maar ik heb alles af hoor! En het boekje is heel mooi geworden, ben er nu helemaal tevreden over!! Je ziet het nog wel voorbijkomen denk ik dit weekend op mijn bloggie. Fijn weekend. Lin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en in het ècht is ie veel mooier,-)))!
    Hij staat te pronken op de kast, weer zo zorgvuldig en lief gemaakt, echt superlief Patries! Ik ben er helemaal blij mee!
    Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit ook weer!!!
    die je voot mij had gemaakt hangt ook nog steeds op mijn atelirtje..;0)..ben ik zuinig op...
    de voice geluisterd onder het schilderen...wat een leuke jury leden he ..en wat een zangtalent kwam er langs!!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend wat een pracht kaart en een mooi modelletje ook. Het papier is zo mooi.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is dit een prachtig kaartje. Erg leuk model en idd heel mooi papier. Zo lief en zacht van kleur! Het is een juweeltje om te zien. Gisteren heb ik ook lekker met Chantal op de bank The Voice gekeken.!

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Patricia wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooh Patricia, deze is gaaaaaaaf! Wat een ontzettend leuk model van kaart, nog nooit gezien! Het papier wat je gebruikt hebt is echt prachtig, zit er met open mond naar te kijken... Heel mooi versierd, vind je hangertje helemaal gaaf! Kan me voorstellen dat je t kort gehouden hebt. Toevallig was ik vrijdagavond bij frea aan het knutselen. De Voice stond ook gezellig op. We hebben weer zo gelachen om die palingvissers en Roel. Er zaten weer ontzettend goede kandidaten tussen, wordt spannend!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW, prachtig Patricia, en wat een gaaf model. Echt schitterend. Er valt zoveel moois te zien. Alles goed verder, ik mis je een beetje op mijn blog ;-)!!Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Patricia,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Je hebt Marion maar weer verwent hoor. Leuk modelletje, die ken ik op deze manier nog niet. Ik heb dit weekend ook een hele mooie kaart gemaakt voor mijn tante (al zeg ik het zelf, er zitten weer heel wat uurtjes in maar het is denk ik wel mijn mooiste kaart tot nu toe) maar ik kan hem helaas nog niet laten zien. Hoop dat je deze week tijd hebt om even langs te komen dan kan ik ook mijn nieuwste creaties weer tonen. We spreken elkaar snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Patricia, wat een prachtige, romantische kaart. Echt heel mooi gemaakt. Het papier is er voor gemaakt gewoon. Heel leuk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Patricia, daar ben ik weer. Ik had een vraagje over de cupcakes die je gemaakt hebt. Hoe heb je de hempjes en de voetballetjes gemaakt op de cupcakes? Heb je een mal gebruikt of zo gekocht? Ik wil het ook graag eens proberen. Ik hoop van je te horen. Alvast bedankt. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WWU, Patricia wat een prachtige verjaardagskaart heb je voor je vriendin gemaakt. Kom ogen te kort joh! Een genot om naar te kijken. Ben toevallig ook net aan het bloggen, ik loop weer behoorlijk achter, pffffffffff, het lijkt wel werken om alles weer in te halen, hahahhah. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen