zondag 18 november 2012

muziekkaartje

Hallo allemaal,

Ik was vanochtend helaas al vroeg wakker.
De kinderen stonden al om 06.00 aan ons bed omdat ze naar
beneden wilden om in hun schoen te kijken...pffff op zondagochtend.
Maar voordeel is wel dat ik nu tijd heb om te bloggen.
Deze kaart heb ik laatst gemaakt voor de verjaardag van mijn scrapvriendin Linda.
Ze speelt piano dus dit plaatje vond ik wel toepasselijk.
Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van Washi tape.
Hiermee heb ik ook de waxinelichtjes beplakt.

Fijne zondag.

groetjes Patricia


9 opmerkingen:

  1. En ik vond 'm echt heel mooi! De lichtjes zijn ook zooooo lief! En, hij staat nog steeds op de piano! Ja,ja echt waar (niet onderin de kast. Bij ons was het vanochtend een uurtje later en we hebben het nog kunnen rekken tot 8 uur maar toen waren ze niet meer te houden! Wel weer leuk hoor dat Sint in het land is. Spreek je snel! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend mooi kaart is dit en die ga ikvast nog eens liften. Super leuk die muzieksleutel ook. Dat Washitape is ook zo leuk hier bij.
    Wel te begrijpen toch dat je kids zo vroeg wakker waren. Bij mij is die nog niet geweest, zeker te oud of zo, hahaha.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie nostalgische kaart! Heel stijlvol en de lichtjes staan er ook erg leuk bij! Super gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige combinatie gemaakt Patricia! Heel leuk is het kaartje maar ook een leuk idee om de waxinelichtjes met de tape te beplakken.
    Een mooi geheel zo!

    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, heel toepasselijk plaatje voor iemand die piano speelt. L:euk de opgepimpte waxinelichtjes met washitape. Voordeel van zo vroeg op is dat je een lange zondag hebt:)) maar uitslapen is ook wel lekker..............

    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patricia,
    tja, dat heb je met die Zwarte pieten die bij lieve kinderen wat in de schoenen stopt! Wees maar dankbaar, jij hebt tenminste lieve kinderen!! Bij mij had de oudste een keer een zakje zout en de rest een chocolade letter. Wij als ouder snapten er niets van.....echt niet!!
    Wat bleek, had de jongste (toen zelf nog gelovig!) de chocoladeletter eruit gehaald, een boterhamzakje met zout gevuld en in de schoen gelegd. Wij lagen echt in een deuk! Gelukkig kon de oudtse er uiteindelijk ook om lachen, toen hij begreep dat wij het niet gedaan hadden!
    Je kaart is trouwens een plaatje!! Prachtig met dat vintageplaatje van de kleine pianiste! En die waxinelichtje zijn erg opgeleukt zo!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee Patricia, altijd een feestje als je mijn blog bezoekt hebt. Thanks!! Wat heb je een gave kaart voor je vriendin gemaakt. Supermooi weer en ook heel stijlvol!! Pfffff dat is toch geen tijd op zondagochtend.....ben ik blij dat ze bij mij al 18 zijn, whahahah!! Maarre moet je weten.....ook zij zetten hun schoen nog. Eén keer maar, maar toch. Lachen hè?! En dan moeten ze van mij ook wel een leuke tekening maken voor de Sint, LOL!! Zo'n leuke traditie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Patricia,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor Linda. Mooi papier en een hele mooie afbeelding heb je gebruikt. Tja nog een weekje en dan zit de sinterklaastijd er al weer op en kunnen we ons opmaken voor de kerst. Zo'n jaar vliegt echt voorbij. Maar dan hebben we wel weer twee weekjes lekker vakantie en hoeven we niet naar school. Heerlijk ik verheug me er nu al op.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een kaart een enige spaarpot en een mooie lo heb ik gemist. en ook deze is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen