donderdag 28 februari 2013

Voor mama


Lieve allemaal,
Hier ben ik weer even met een klein berichtje.
Vandaag is mijn moeder jarig en ik heb voor 
haar deze kaart en notitieblokje gemaakt.
Het papier is van Graphic 45, place in time!
Ik vind deze lijn zoooooo mooi.
Ik ben bezig met een kalender, deze zien jullie later.
De restjes heb ik gebruikt voor deze kaart en boekje.
 
 Dit is het gehele setje, ik heb het leuk verpakt en samen gegeven met het kado.

 Ik heb dit notitieblokje samen met een 
klein potloodje (van Ikea ssst)
ook beplakt met dit papier.


  
Dit is de binnenkant van het notitieblokje.


Bedankt weer voor jullie bezoekje.
Tot gauw,

Groetjes Patricia
 

16 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zeg dit kadootje voor je moeder!
    Haha doe ik nooit hoor....potloodjes mee nemen bij ikea...in elke lade hier in huis ligt er toevallig eentje. Wat een idee om ze zo mooi te omplakken.
    Schitterend papier van graphic 45.
    Hier gaat je moeder zeker heel blij van worden en niet in schrijven, jammer om te gebruiken toch!
    Proficiat en geniet van de verjaardag.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan Patricia......wat zal je moeder dat leuk vinden.
    Het is inderdaad zonde om in te schrijven......maar een leuke decoratie.Je hebt een hele mooie papierlijn gebruikt.Ook de zegeltjes zijn heel grappig! Van harte gefeliciteerd met je moeder en geniet van die leuke momenten!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,
    Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw moeder. Je hebt haar verwend met dit leuke pakketje! Je kaart is mooi en het notitieboekje super leuk!
    Dat brengt mij op een idee voor mijn schoonmoeder, die op 29 februari jarig is (...). Ze viert het zondag, dus ik heb nog tijd om ook een notitieboekje voor haar te pimpen. Ze heeft er eentje nodig voor in haar handtas (-: Dank je wel voor de inspiratie!
    Ik wens je een fijne vrijdag - 1 maart. Fijn hè, bijna lente
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou heb ik alleen het tasje gezien waar alles inzat..;0(
    ( al nieuws..succes voor vandaag)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG ZEG!!! Ziet er echt schitterend uit! Leuk idee dat (ikea) potloodje ;-).
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een éénheid, schitterend geheel met geweldig mooi papier!!! Jammer van dat gestolen potloodje:) haha!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad prachtig papier en je creatie vind ik weer super Patricia! Je maakt keer op keer prachtige dingen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig cadeau heb je gemaakt voor je moeder, daar zal ze zeer blij mee zijn. Het is inderdaad een hele mooie papierlijn.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps ik kom een beetje met mijn eieren naar Pasen maar ik wil je toch welgemeend van harte feliciteren met de verjaardag van je moeder. Meid wat heb je toch een schitterende kaart gemaakt en je gepimpte notitieblokje ziet er ook helemaal top uit!! Ik ben nu reuze benieuwd naar je kalender!!! Die zal er ook weer helemaal tiptop uitzien!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ja, ik heb je post gewoon weer gemist Patries! Wat heb je dit mooi gemaakt voor je moeder zeg. Heel gaaf dit papier en zo leuk het notitieboekje erbij. Lekker geshopt nog vanmiddag? Spreek je snel. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patries!
    Je kaart is zoooo leuk, je kalender is ook helemaal super, gauw foto's maken, hoor!!!!
    Tot maandag! Fijne dag morgen, ik hoop dat je heeeeeel erg verwend wordt, geniet ervan!
    Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Patricia,
    Wat een mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt. Ziet er allemaal super leuk uit. Het papier is inderdaad erg mooi maar in het echt is het vast nog veel mooier. Je boekje uit je vorige post vind ik ook supermooi. Die wil ik in het echt nog een keertje bewonderen. Zo lekker vrolijk. Je bent echt goed bezig zeg, ik hoop dat ik de zin in het scrappen ook weer kan oppakken. Maar na het maken van jouw verjaardagskaartje heb ik al wel weer een beetje de smaak te pakken. Dus... wie weet komt het weer goed.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Patricia,

    Leuk weer om wat van jou te horen. Soms tijd en geen zin in bloggen kan gebeuren. Ik vind vaak zoveel dingen leuk.
    Je moeder alweer een tijdje geleden jarig geweest en je hebt inderdaad iets heel leuks gemaakt. Vond ze het leuk!? Die papierlijn is inderdaad heel mooi.
    We spreken/ bloggen elkaar.
    Gaat het goed met je gezinnetje?
    Hartelijke lieve groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje met memoblok is dit en ik had hier al gereageerd, maar merkte toen dat er iets mis ging. Alsnog gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen