donderdag 29 augustus 2013

Zwanger kaartje


Hoi hoi,

Eindelijk ben ik hier weer eens met een berichtje.
Ik heb echt vakantie gevierd en bijna niet gescrapt.
De laatste weken heb ik de smaak weer echt te pakken
en maak ik de ene creatie na de andere. De kids zijn nu
logeren bij Opa en Oma en ik ben al 2 dagen volop aan
het scrappen en dingen afmaken. Dus binnenkort kunnen
jullie weer heel wat posten van mij verwachten.
Voor nu even een kaartje voor een vriendin die zwanger is.

Fijne dag,

Groetjes Patricia

14 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    wat een prachtig kaartje en wat een mooie tekst heb je erop !
    Wat leuk dat je echt vakantie hebt gevierd, heb ik ook gedaan, en heb er echt van genoten !
    Mijn meisjes zitten momenteel ook bij opa en oma, lekker het huis voor me alleen, rustig he !
    Geniet er maar van en nog veel knutselplezier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Je hebt heel mooi papier gebruikt en er leuke accentjes aangebracht.
    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn kaart.
    Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer hebt gemaakt!
    We zullen het t.z.t. wel zien.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. leuk met het woordje Love en Bingo. Mooie kleuren ook. Groetjes, Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Patricia, ik miste je al. Groot gelijk dat je heerlijk van de vakantie hebt genoten. Je kaartje is prachtig, mooi dat slingertje met 'zwanger'! Lief kaartje. Ben benieuwd wat voor moois je verder hebt gemaakt maar dat zien we vast binnenkort op je blog.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He he, eindelijk weer terug!!! Wel gelijk een topper waar je mee binnen komt vallen, super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart zeg! Werd ook wel weer tijd hoor ... ;-)! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart in mooie chique kleuren en met prachtige details! Een heel mooi design, een leuk idee met de vlaggetjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties Patricia!! Dit is in ieder geval alweer super mooi. Wauw, die tekst! Prachtig en een leuke sketch ook! Groot gelijk hoor dat je heerlijk genoten hebt van de vakantie en het schitterende weer. Doen wij ook nog iedere dag, genieten van dit mooie weer. Lekker buiten koffie drinken, eten, net of je nog vakantie hebt. Leuk dat je er weer bent!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het begin knalt er meteen in met een prachtige kaart. Leuk dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super wat een leuke kaart voor een zwangere.
    En wat fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ben ik weer even. Je vroeg naar de blaadjes mal die ik had gebruikt op mijn laatste kaart. Die is van Cheery Lynn. Ik heb het al een tijdje dus ik weet niet meer hoe het precies heet maar het is een smalle strip met een paar bladerranken erop.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patricia,
    heerlijk lijkt me dat, twee dagen scrappen en even geen kinderen. Altijd weer heerlijk als ze thuis komen, natuurlijk. Je kaart is erg mooi geworden. De kleuren vind ik prachtig voor een zwangerschapskaartje. De bingokaartjes en de slinger, allemaal even leuk! EN wat een bof met het weer hier in de straat he? Morgen schijnt de minste dag te worden, maar volgende week kon het weer 25, misschien wel 28 graden worden. Heerlijk!!
    Geniet ervan!
    Enne... ben benieuwd wat je ons binnenkort allemaal weer laat zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Patries! Wat een schattig kaartje! Heel mooi met die slinger! Weer een kunstwerkje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk kaartje en weer helemaal in jouw mooie stijltje!
    Heerlijk dat je weer volop ideetjes hebt om te maken.
    Volgens mij is morgen bij jullie ook de vakantie voorbij toch?
    Veel succes in de eerste schoolweek , het went snel hoor, wij beginnen al aan de vierde!
    Geniet nog wel even van het mooie zomerweer dat ze beloven komende week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen