zondag 27 oktober 2013

Familiedag boekje


Zo, de vakantie zit er weer op.
Ik heb, anders dan gepland, helaas niet gescrapt,
maar gelukkig wel andere leuke dingen gedaan.
Dit boekje had ik al eerder gemaakt en deze wil 
ik graag aan jullie laten zien.
De foto's zijn van een familiedag.
Gezellig in de tuin van mijn ouders, 
leuke spelletjes doen en bbq-en.
Het is een miniboekje in een box.

Groetjes Patricia

Ik heb een hele lange strook gemaakt van cardstock, waarvan
delen aan elkaar geplakt en deze steeds gerild.
Om het boekje makkelijker te openen heb ik
een eyelet met een lintje bovenaan gemaakt

Op het deksel heb ik een extra miniboekje gemaakt
omdat ik TE veel leuke foto's heb.

Alle cardstock vlakken heb ik beplakt met Rosa Dotje papier.
Verder alleen versierd met om en om een swirl of een vlinder.
Dit is de voorkant van de box. Ik heb eindelijk eens
mijn Tim Holtz Roset gebruikt.
Op de zijkant nog even het jaar met Tim Holtz letters.

9 opmerkingen:

  1. Wow, dit is super Patricia! Deze herinneringen komen zo nog beter tot hun recht!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor, alweer een prachtige creatie!! En een nog mooiere herinnering. Patricia ik heb het volgens mij al eens eerder gezegd, wat ben jij hier een kei in zeg. Geweldig mooi!! Fijn dat je andere leuke dingen hebt kunnen doen hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND Patricia!
    Ik heb het boekje met plezier zitten bekijken en het is echt prachtig hoor. je hebt ook weer prachtige kleurtjes gebruikt en het steeds weer terug laten komen......super!

    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superknap Patricia !
    Echt een heel mooi boek en doosje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow echt prachtig dit familieboek Patricia!
    Mooi de rozet en zo professioneel zit alles in elkaar!
    Mooi ook dat je de foto's zo groot hebt afgedrukt in zwart wit. Hier ga je zeker nog vaak in terug bladeren.
    Wat hebben jullie geluk gehad met het weer in de vakantie, meer weer om van alles te ondernemen toch, dat scrappen komt wel weer.
    Succes met de nieuwe werkweek en pas morgen op voor de storm!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat heb je dit project weer super mooi gemaakt. Mooi papier heb je gebruikt en zo leuk dat het in een soort boxje zit en ook zo leuk dat je een extra boekje in het deksel hebt gemaakt.
    Hier kan je weer trots op zijn.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend wat heb je toch weer een superleuk aandenken van jullie familiedagje gemaakt, het papier wat je heb gebruikt ook zo mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie aandenken! prachtig gemaak met leuke fotos en het is een ook geweldig idee! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen