donderdag 4 september 2014

Trouwboekje

 Hoi hoi allemaal,

Ja, het is heel lang geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Druk met van alles en nog wat en natuurlijk de opkomst van 
facebook, pinterest enz, wat ook behoorlijk wat tijd opslokt.
Ik had eigenlijk besloten om te stoppen met bloggen, maar heb 
wat reacties gehad van mensen die het jammer vonden dat ze mijn 
creaties niet meer zien. Ik heb daarom besloten om mijn werkjes
wel te laten zien op mijn blog, maar er verder geen tijd meer in te
steken. Uiteraard blijf ik jullie wel volgen, maar dan alleen op de
achtergrond, want al die leuke ideeetjes wil ik natuurlijk niet missen.

Groetjes Patricia







7 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben blij dit te lezen, Patricia! Ook ik heb je gemist in blogland, dat schreef ik laatst bij Linda.

    Nu zijn jullie alweer ruim twee jaar geregistreerd partner. Je hebt er een pracht boekje van gemaakt. Je haar zit leuk!
    Laat je niet té veel tijd tussen nu en je volgende blogpost zitten?! ((-;
    Zonnige groetjes!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werkstuk. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,

    Wat leuk om weer wat van je te zien en te horen!
    Je hebt een prachtig boekje gemaakt....de kleurtjes zijn TOP en alles past weer perfect bij elkaar.....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi album zeg! Echt gaaf!
    Kan me wel voorstellen dat je niet meer zo actief blogt. Het kost tijd om het een beetje bij te houden. Maar leuk dat je toch af en toe wat gaat plaatsen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk jullie zo te zien en idd bloggen kost tijd, maar mocht je het ooit om zetten naar een huwelijk mag je me altijd bellen, deze trouwambtenaar! groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mooi albumpje is dit
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen